Lördag 25:e juli

Nu har jag vaknat till liv efter nattens jobb. Var en rätt lugn och skön natt på jobbet, det gillar jag! Vågar man hoppas att det blir samma inatt, njaa, skulle inte tro det. Då har vi alldeles för mycket tur.

Nu är i alla fall tvätten i full fart. Ska även sätta mig och betala in mina räkningar, så det är gjort innan jag åker iväg till Stockholm på måndag. Och sedan får det väl bli dags att laga mat. Måste bara berätta... Läste i tidningen i morse att årets "Stjärnor på slottet" eller vad det nu heter, ska spelas in på Thorskogs slott. Det ligger typ i Lilla Edet, där jag kommer i från. Nämnde detta i telefonen när jag ringde hem till mamma förut. Det lät såhär typ:

Jag: Förresten, årets stjärnorna på slottet ska spelas in på Thorskogs slott.
Mamma: Jag vet (suckande). Pappa har redan varit där...
Jag: Va, vad då varit där?
Mamma: Ja, varit där och kollat.
Jag: När då?
Mamma: Imorse (suckande)

Min pappa är nog den mest nyfikna person som finns... och jag tror i ärlighetens namn att detta inte var första gången han åker förbi det slottet för att se om han får en skymt av dessa stjärnor. Min pappa i ett nötskal, haha!

Postat av: Sofia

Hahahaha!! Gud vad roligt!!!

2009-07-26 @ 20:40:44
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

haah! =) vad är de för program "stjärnor på slottet?" aldrig hört. =/

2009-07-28 @ 18:15:23
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0