Lördag 11:e juli

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag. Tyckte att jag förtjänade det. Jag brukar inte ha ont av att jobba helger, eftersom jag bara gör det under 3 månader varje år, men då jobbar jag tre av fem helger med. Igår när jag gick på eftermiddagsturerna över helgen så kände jag att jag verkligen inte vill jobba denna helgen. Fråga mig inte varför, för det var inget annat planerat eller så heller för den delen. Antar att det var att jag bara ville kunna ligga hemma och känna att det var helg! Jag jobbar ju en hel del nu under sommaren så... Det som lyfte upp gårdagen var väl att Milan hade med massa kallskuren mat & potatissallad. Man tackar!!

Idag känns det väl lite bättre, men hade fortfarande velat kunna vara hemma denna helgen! Idag får trösten bli pizza på jobbet. Fick höra igår att PM (en avdelning på jobbet) tänkte köpa det imorgon, och självklart är vi inte sena att nappa på det.

Jaja, man kan inte alltid ligga på topp!!! Nu har jag två eftermiddagar och två nätter kvar, innan jag är ledig fem dagar. Ska bli underbart. Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0