Kebabgryta & syskonträff

Nackdelen med att jobba natt är att man blir så jäkla seg hela dagen när man vaknat. Ska väl inte tala för alla som jobbar natt, men i mitt fall är det så. Tar det dygn innan jag blir människa igen typ. Känner att det snart får bli ett par timmars sömn så jag orkar med min sista natt nu. Man vet aldrig hur arbetspassen blir heller... ibland har man nästan ingenting att göra, bara sitta och bevaka maskinerna (den turen har man väldigt sällan) och ibland hinner man knappt sitta ner 5 minuter på ett arbetspass typ. Spännande att se vad denna natt har att erbjuda.

Malin (lillasyster) kom hit förut och skulle låna en sak. Det slutade med att hon stannade här och fick mat. Kebabgryta blev det till middag idag. Trevligt trevligt. Men nu har hon precis gått hem och jag ska väl ta tag i att göra någon nytta här hemma... eller nått!

Morgondagen kommer bli toppen. Klockan 06.00 stämplar jag ut och har fem dagars ledigt, hur skönt är inte det? Strax efter 14 ska jag möta upp Alexandra i stan och gå och äta någonstans. Henne har jag inte träffat sedan hon gifte sig i april. Och på kvällen blir det bio, Harry Potter (!!!) med mamma, Malin, Jimmy & moster. Great!

Postat av: CaTTis

Ah, 4 november är Erica beräknad. =) Jag tycker de är jätte kul att följa.. speciellt eftersom ajg inte träffar henne varje dag. Så ser jag hur mkt hon växer! =P hehe

2009-07-14 @ 16:37:12
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0