Fredag 10:e juli

Regnet öser ner utanför fönstret, allt känns bara grått och mulet idag! Fast ändå mysigt. Efter den värmeböljan vi haft kan det vara rätt gott med lite regn, då man kan fixa saker inomhus, utan att få dåligt samvete. Vet dock inte om jag har så mycket att fixa här inne idag. Inget brådskande i alla fall. Kanske blir till att koka kaffe och krypa upp i soffan och läsa den tredje delen ur Stieg Larssons triologi: "Luftslottet som sprängdes". De två första böckerna har varit kanon, så jag hoppas denna med är det!

Annars händer det inte så mycket idag. Jobbar mellan 14-22. Har eftermiddagspasset hela helgen, så mig lär ni inte se så mycket av!

Postat av: CaTTis

Åhh, jag har precis börjat på den tredje också..=)

2009-07-12 @ 00:53:27
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0