Filmtajm

Sitter och kollar på filmen som går på 5.an: Little girl lost: The Delimar vera story. Verkar vara en helt okej film. Lite skrämmande att den är verklighetsbaserad bara. Handlar om en liten flicka som tros dö i en eldsvåda. Men sex år senare är mamman säker på att hon hittar sin dotter.... i en annan familj. Alltså att dottern blivit kidnappad. Hmm... Längre har jag inte kommit i filmen.

Känner att det får bli sängen när filmen är slut. Imorgon blir det tvättstugan, handla på Willys och även åka ner till mamma & pappa och få hjälp med mitt cv så jag får in min ansökan någon gång.. Segare människa än mig får man leta efter tror jag:)

God natt!

Postat av: CaTTis

Åhh jag kollade också på den filmen. Jag tyckte den var riktigt bra...=) Jag kommer faktiskt ihåg när det var stohej i media om den mamman och att hon till slut hade hittat sin flicka. Men jag kommer inte ihåg när det var... ett antal år sen iaf. Vad tyckte du? kram

2009-07-06 @ 10:28:35
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Hamnade ni på Parkan.. hehe Okey, var det bra där? Vi hamande på Hard Rock! =)

2009-07-06 @ 10:50:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0