DN-galan

Min kväll räddades av DN-galan på tv. Är det något jag kan spendera tid framför tv.n med, så är det friidrott. Tycker det är jättekul att kolla på! Mycket gör nog att jag själv höll på med det under många många år. Därifrån har man många fina minnen. Kan sakna den tiden ibland faktiskt! Man åkte lite överallt för att tävla. Och visst hade vi roligt?!

I alla fall, nu har jag precis fått i mig lite kvällsmat. Funderar på om jag ska koka mig en kopp te och krypa upp i soffan. Hoppas på att kunna somna tidigt ikväll igen!

Denna helgen kommer inte bjuda på något speciellt eftersom jag arbetar hela helgen. Men imorgon är jag bjuder ner till familjen för att grilla. Det tackar jag då inte nej till. Kan ju hoppas regnet håller sig borta, men sist stoppade det inte pappa. Då fick jag ett mms av mamma där pappa stod och grillade under paraplyet.

Nej, te var det ja...

Postat av: TOBBE

tack tack. mer om mig om just såna där punker kommer att dyka upp, men kanske inte som en sån där lista, men kommer dela med mig annat. har varit hos grannen och kollat på deras nya katt som är bara 10 veckor gammal. älskar när dem är så små :)

2009-07-31 @ 20:43:33
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åhh jag gillar också friidrott! Det är grymt kul att titta på...=) Vad gjorde du när du höll på?! Kram

2009-08-01 @ 21:52:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0