Onsdag 23.e december

Tror faktiskt det blir en vit jul i år. Idag när jag vaknade låg snön fortfarande vit på backen. Undra när vi hade en vit jul senast??? det var längesen i alla fall.

Hunnit med en hel del idag. Städat klart här hemma, så nu är jag redo för att lämna lägenheten imorgon för att fira jul nere i Lilla Edet. Stannar där över natten. Har även hunnit med en sväng på stan där jag inhandlade en massa gott inför uppesittarkvällen som drar igång om några timmar. Ska tillbringa kvällen nere hos Louise, tillsammans med henne och Malin. Funderar på att vinna storvinsten på Bingolotto i år, visst är det frestande alltid! Förra året var vi ju så otroligt nära att kamma hem en Thailandsresa;) Men nu ska vi ju dit ändå, så en resa till hmm, Florida kanske, vore mer än välkommet.

Sitter och väntar på att Sandra ska komma förbi. Sedan ska jag med henne till Systembolaget (och trängas med alla andra som är ute i sista stund), och därefter blir det en fika på stan. Mysigt mysigt. Tänkte även passa på att överlämna Willes julklapp.

Hoppas ni får en mysig uppesittarkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0