Lördag 5:e december

Äntligen helg. Har sovit ut idag, vilket kändes väldigt efterlängtat! Inga måsten alls som står på schemat denna helg, vilket känns ännu bättre såklart. Igår kväll låg jag bara hemma och njöt av att det var helg. Kollade självklart på Idol, och vilken rysarkväll det blev. Men Erik & Calle i final... Blir nog en spännande final!

Erik   Calle...bilderna är från tv4.se

Idag under dagen ska jag bara vara hemma och mysa i min lägenhet. Inte göra något speciellt alls. Ikväll beger jag mig mot Skoftebyn för att kolla in Sandra & Fredriks nya lägenhet. Blir film med Sandra och hennes lille Wille. Myspys. Underbart att ha henne nära igen. Göteborg var alldeles för långt borta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0