Wille!

Började dagen med en tur till Överby med Sofia.. trevligt trevligt! Fick faktiskt köpt mig ett par högklackade skor, det ni. Så nu ska jag träna med att gå in dem. Enligt Sofia såg det inte ut som jag stapplade fram, men jag vet inte. Övning ger färdighet.

Sedan fick vi ett samtal från Sandra som är på besök i Trollhättan. Hon frågade om vi inte ville komma och hälsa på henne och hennes lille son, Wille. Kan lova er att vi inte var sena att tacka ja till den inbjudan. Så vi åkte dit. Och gud, man blir ju helt sjuk när man ser de små liven. Såååå söt och så liten var han. Sötaste bebisen!!! Lille Wille! Tänk att en sådan liten människa växer och blir en stor människa. Sjukt! Kan finnas en liiiten chans att Wille kommer bli bortskämd av tant Jenny!

Postat av: TOBBE

vad bra att du har haft en bra dag iaf.

2009-08-09 @ 03:42:16
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0