Trött!

Nästan precis hemkommen från en fika på stan, tillsammans med Sofia. Riktigt trevligt! Alltid trevligt att bara sitta och tjöta om en massa. Vi hann med en hel del samtalsämne.
 
En sak som slog mig är att jag verkligen inte varit ledig/haft semester sedan jag var 15-16 år. Det är fasen inte konstigt att jag är extremt trött!!! Nu i sommar har det verkligen varit värre än värst. Jag känner mig i ärlighetens namn helt slutkörd. Och jag kommer knappt hinna vara ledig nu när jag jobbat klart, innan c-uppsatsen drar igång igen. Jag hade faktiskt kunnat ge nästan vad som helst för lite ledigt just nu! Får jag jobb nu efter skolan kanske man inte kommer kunna ta full semester efter ett halvår. Och får jag bara vikariat nån termin eller så, så lär det bli bruket igen. Jag skulle behöva åka iväg och vila upp mig på rehab eller nått ;) Så illa känns det faktiskt just nu.... jag vill inte klaga. Vill bara få ur mig hur jag känner mig. Hade jag inte bara haft en termin kvar, så hade jag nog faktiskt fått ta ett sabbatsår.... jag orkar inte! 7 år utan ledigt.... men jag ska väl vara glad som har ett jobb! Känns som man inte får klaga i dessa tider. Men jag erkänner, jag är slutkörd!

Postat av: CaTTis

Men du har ju en stor morot som du inte får glömma av.. elelr två till och med. Du tar ju examen om ett halvår. Och du skall åka till thailand! Det är de inte alla som får/gör! =) De är snart jul och sen nyår o så är vi framme...=) kram

2009-08-16 @ 14:41:26
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0