Torsdag 6:e augusti

God morgon på er! Jag har inte varit vaken allt för länge, knappt en timma! Så är det när man jobbar natten! Men det flöt faktiskt på rätt så bra i natt, inga större problem, vilket var tur! Jag var inte trött på det sättet att jag ville sova, utan mer att jag var så trött att jag glömde en massa saker och var en fara för både mig själv och andra! Haha, nja så farligt var det väl inte, men nästan! Nu har jag i alla fall bara en enda natt kvar, sedan 5 dagars ledigt! Det gillar jag!

Nu ska jag se till att hoppa i lite kläder och fixa håret, så man kan vistas ute bland folk. Första stoppet blir på Systembolaget, så jag är redo inför lördagen. Sedan har jag lite andra småärenden inne i stan att fixa med. Fast å andra sidan har jag inte ätit något än. Kanske bättre att laga lite mat, och gå ut på stan efter det. Det låter som en bättre idé tror jag!

See ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0