Torsdag 27:e augusti

God morgon! Skulle ju egentligen inte till skolan förrän kl 13 idag. Men när jag vaknade fick jag ett sms av Johanna, där det stod att det var hennes tur att bli sjuk nu. Jag för min del mår lite bättre, men vi kom överens om att vi inte behöver ses mer denna vecka. Terminstarten är ju egentligen inte förrän nästa vecka, och än så länge känns det som vi har kommit relativt långt.

Hade fått ett mail från Ellos om deras HöstOutlet imorse när jag loggade in på mailen. Självklart surfade jag in en sväng för att kika vad de hade att erbjuda.


* Koftan fyndade jag för 99 kr. Den har tidigare kostat 399kr.
* Kjolen kostade 125kr. Den har tidigare kostat 245kr.
* Bikinin kostade 20kr. Den har tidigare kostat 178.

Sammanlagt, med frakten gick det på ca 280 kr. Rätt bra fyndat va? Och eftersom jag fick tre löner denna månaden kände jag att jag kunde unna mig detta ;) Inte rätt årstid att köpa bikini, men jag åker ju faktiskt till Thailand i Januari. Då åker den med!

Nu ska jag sätta mig och betala räkningar! Lagom kul!


Postat av: CaTTis

Ahh fan är det den serien. Den har jag läst om när ja läste om Alexander Skarsgård. Fan att ja missa den då.. du vet inte om den går i repris?! Kram

2009-08-27 @ 12:10:49
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Kjolen var riktigt nice! =)

2009-08-27 @ 12:53:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0