Rolig post för en gång skull

Har för första gången orkat mig utanför dörren idag. Men så lång utflykt blev det inte. Först blev det till att slänga sopor, gå ned och stryka en tvättid jag har imorgon och sist men inte minst en sväng till postfacket. För en gång skull fick jag två roliga saker med posten. En lönelapp från Lilla Edets kommun som jag inte räknat med. Var lite pengar som kom retoraktivt. Gött! 3 löner denna månaden. Jag klagar inte!

Den andra roliga saken var min nya plattång från Babyliss. Har aldrig i hela mitt liv ägt en plattång, mot allas förvåning. Men nu har jag min egna. Kul kul! Rosa och fin är den;)

Nu var tanken att sätta mig och betala räkningar. Men jag funderar på att skjuta upp det till imorgon. Jag orkar verkligen inte. Tv.n ropar på mig. Täcket och kudden med för den delen. Imorgon får jag sovmorgon. Ska inte möta Johanna i skolan förrän klockan 13. Och klockan 17 ska tjejerna ses för att planera kryssning. Kul!

Postat av: CaTTis

Jag skriver upp allt som är i istället: kyckling, svartpeppar, salt, vitlök/ört krydda, wok grönsaker, matlagningsgrädde, kycklingfond, curry, kinesisk soya och sist men inte minst nudlar. =) Det var riktigt gott också!

2009-08-26 @ 20:20:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0