Onsdag 5:e augusti

Trots mitt dåliga humör igår, flöt dagen på relativt bra på jobbet. I alla fall fram till 17.30, sedan ballade maskinerna ur! Men men, då gick i alla fall tiden väldigt snabbt, vilket man inte klagar på en sådan dag. När vi sedan kom upp till Trollhättan efter jobbet skickade syster sms. De hade fest med sitt skift på jobbet hemma hos henne, och hon tyckte jag & Tanya skullr komma dit. Sagt och gjort... fort hem och slänga på sig lite kläder för att bege oss bort. Men vad möter vi då? Jo,då kommer allihopa och är påväg ut på stan. Då vände jag & Tanya hemmåt igen. Hon skulle upp och jobba och jag var då inte sugen på utgång.

Inatt fick jag typ 10 timmars sömn. Det behövdes vill jag lova, då jag i stort sett levt på sömnbrist hela sommaren. Underbart att vakna av sig själv, och ingen katt som jamade! Ringde sedan farmor för att be om hjälp med att sy upp ett par jeans, och blev då nerbjuden på mat hos dem! Så nu sitter jag hemma i familjens hus. Bara jag & Jimmy hemma, så vi ska bege oss till farmor & farfar om ett tag! Undra vad det kan bli för gott?

Inatt är det nattpasset som gäller!

Postat av: Sofia

Nu tycker jag att det är dags att vi ses snart! :) Behöver lite Jennytid känner jag! :) Puss gumsi!

2009-08-05 @ 16:12:42
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0