Onsdag 12:e augusti

Hade första arbetspasset på denna jobbperioden idag, som för övrigt är den sista för denna sommaren! Känns som jag har gjort mitt där nu för i sommar faktiskt. Inte alls kul att gå upp 04.20. Skönt att det inte var jag som körde idag i alla fall! Och maskinerna la av strax innan halv sju imorses, sedan har vår avdelning invaderats av elektriker och mekaniker. Så i det stora hela har jag inte gjort många knop idag. Lite halvsegt efter ett antal timmar! Och det lär kosta en heeeel del för företaget att stå stilla så länge. Men men, vill inte maskinerna så är det inte så mycket man kan göra, mer än att försöka få de att fungera!

Jag försökte faktiskt att hålla mig vaken efter jobbet, för att lättare kunna somna ikväll. Men när klockan blev 16 var jag bara tvungen att vila ögonen i en halvtimma typ. Så nu är man lite piggare, men inte speciellt mycket vill jag lova! Imorgon ringer klockan lika tidigt.... sista tidiga morgonen.... UNDERBART!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0