Måndag 31:e augusti

Nu har jag både hunnit med skola & ett besök på Willys idag! Bra jobbat! Fick nästan knö mig in på skolan imorse, bland alla nya studenter. Tre år sedan jag själv var ny. Jag & Johanna jobbade på bra i skolan idag, börjar förbereda oss inför handledningen på onsdag.

Nu har vi även bokat våran kryssning! Vi blir åtta tjejer som åker till Helsingfors. Då har vi något att se fram emot under denna hösten! Fattar inte att man inte åkt på kryssning innan, det är ju egentligen skitbilligt!! Men jag ska väl inte säga för mycket än, kanske är jag som ligger och är sjösjuk hela resan, och då har jag svaret på varför jag inte åkt innan, haha. Nädå, så ska det nog inte bli!

Nu ska jag bege mig ut i köket och laga mat. Ska testa mig på ett recept som Cattis tipsade om i sin blogg. Receptet hittas HÄR. Gott men enkelt gissar jag på!

Och som svar på Victor Upstairs kommentar:

Känner jag att jag har tiden att plöja massa avsnitt av det så kommer jag upp med en massa skivor till dig så du kan bränna:)


Postat av: CaTTis

Jasså?! Vad tycker du inte fanns med i filmen då? kram

2009-08-31 @ 15:15:21
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ah jo de förstår jag att man tycker... de gör jag med. Men den här gången tyckte jag inte att den missade så mkt från boken...(?) Har du lust o komma med någe exempel. Kram

2009-08-31 @ 17:38:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0