Måndag 17:e augusti

Jag slapp jobba 12timmarspasset igår. När klockan blev 22 och det nya skiftet skulle gå på, visade det sig att det fanns folk ändå. Så jag valde att åka hem. Var ju redan så trött!

Nu har jag även kollat på 100metersfinalen för herrarna. Lite senare än alla andra, men vilket lopp Bolt gjorde. Helt otroligt. Såg så lätt ut för honom. Lägger in videon här nedanför. Det är sådana här tillfällen då man bara sitter med ett leende, som man kan se om och om igen. Det är nästan så att tårarna tittar fram med, när man ser hans glädje. Jag vet, jag är och kommer förbli en friidrottsnörd!


Och imorgon får jag gå upp tidigt efter nattpasset. 11.05 springer Johan Wissman försök på 400 meter. UNDERBART!

Postat av: CaTTis

Visst är det grymt kul att kolla på friidrott! =) Jag har dock aldrig utövat de själv. Men jag har alltid varit intresserad av att kolla på de när de kommer på TV! =)



Men varför är de ingen friidrott idag på morgonen?! Åhh är Wissman imon. Meee like! =D

2009-08-17 @ 12:06:04
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0