Lördag 29:e augusti

Det var inget bra att festa igår, när man legat sjuk dagarna innan. Det resulterade i en ännu mer sjukare Jenny. Gick upp runt 17-tiden idag. Legat och haft feber hela dagen, frossat! Nej fy. Förstod redan när jag vaknade att mitt tillstånd inte kunde bero på endast att vara bakis.

Har jag inte legat i sängen så har jag legat i soffan. Sov ju hos mamma & pappa inatt, har inte ens orkat åka hem till mig. Det får jag göra imorgon. Och jag hoppas innerligt att jag ska känna mig bättre imorgon. Har INTE tid att vara sjuk nu när jag skriver c-uppsats.

Nu ska jag bädda ner mig med en bok och ett glas vatten bredvid mig. Det är något jag alltid måste ha bredvid mig när jag är sjuk. Fråga mig inte varför, men vatten är extra gott när man är sjuk!

God natt.... om bloggning utgår nån dag eller så, så vet ni ju varför nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0