Hemma igen

Nu har jag orkat mig hem till Trollhättan igen. Orkade stryka en tröja jag hade tänkt ha imorgon, men direkt efter det så däckade jag i soffan. Har även unnat mig en stor tallrik med glass. Det ska man ha när man är sjuk har jag hört.

Har kollat på Finnkampen nu. Och sverige vann varenda kamp. Grymt! Det gillar vi! Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen. Har väl inte så mycket ork. Kanske sätter på en film, kanske somnar i soffan, kanske läser lite. Får se vad jag orkar med.

Postat av: Fia ♥

Mysigt när dom väljer själv var de ska ligga.. Rex han har en kudde i bokhyllan som är "hans". Dom är mysiga dom små djuren :)

2009-08-30 @ 21:52:17
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0