Fyfan vad arg jag är!!!!

Nu börjar jag tröttna på mitt telefonabonnemang rejält! Ringde í början av juni för att säga upp mitt abonnemang (eftersom det krånglat fram och tillbaka hela tiden). Så de skulle gå ut nu vilken dag som helst. Därför beger jag mig till Elgiganten idag för att kolla lite nya abonnemang. Ber killen där kolla upp en extra gång så det verkligen går ut då det ska! Han ringer upp bolaget och får till svar där att jag ringde den 6:e juni och sa upp mitt... men att jag sedan ringde lite senare och ångrade mig. Därför är det inte uppsagt!!!!!!! Tror ni jag är förbannad!

När jag kom hem nu så fick jag ringa kundservice. Som tur var så var det en trevlig kille som svarade. Hade det varit någon snorkig person, som man oftast får prata med annars hade jag gått i taket. Han kollade upp, och ser att jag ringt 39sekunder senare och ångrat min uppsägning... hallå??? På 39 sekunder hinner jag inte ens komma fram igen. Nu skulle jag återkomma imorgon, och få prata med någon lite högre personal. Får se hur detta slutar, jag tänker inte ge mig!

Postat av: Sofia

Men gud va sjukt! Vad tröttsamt! Idioter! Nu blev jag också riktigt upprörd! Haha!

2009-08-23 @ 22:07:19
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Men gud?! =S Är de telenor du har också? Åhhhh! Visst får man alltid snacka med sånna människor med näsan upp i vädret och konstig ton i rösten. Vad man än frågar om är de så... och oftast är det män! För min del iaf..=/ Usch och fy. Stå på dig och hoppas att de löser sig! Kram

2009-08-24 @ 12:58:19
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0