Fredag 7:e augusti

Tanken var, att jag skulle gå upp tidigt idag efter nattjobbet. Hade ju tänkt åka ner till edet och sola! Men när klockan ringde kändes det som om jag sovit i knappt en timma, så jag låg kvar och snoozade alldeles för länge. Och det resulterade i att jag inte kommit speciellt långt i dagens planering. Det enda jag hunnit med är att ha fått i mig lite "morgonkaffe", alltid något. Tänkte ställa mig och steka pytt i panna nu. Sedan åker jag ner mot edet!

Har väldigt ont i min armbåge. Smällde i den rejält på jobbet inatt. Och nu när jag vaknade trodde jag nästan allvarligt att jag lyckats krossa den, så ont gör det! Men krossad får vi väl hoppas att den inte är ;)

Funderar även på att ta tag i renoveringen av min garderob senare idag med?!

Postat av: anki

tack så mycket! :)

din blogg e också jättefin! :) jag vill också ha en sån bakgrund som du, som inte upprepar sig liksom.. :)

2009-08-07 @ 21:12:49
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: TOBBE

tack ska du ha. Jag har haft en underbar dag. lite väl varmt ute bara :D halv svettig efter den här dagen. ska ta en dusch.



Haft en bra dag? kram

2009-08-07 @ 21:38:05
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0