Bosch Tassimo

När jag har bestämt mig för något, så vill jag alltid ha det så fort som möjligt. Som nu... jag har alltid varit en liten motståndare för alla dessa kaffemaskiner som finns nu för tiden. Men det var fram till i helgen, då jag drack Tassimo-kaffe för första gången.
 
Nu har jag bestämt mig för att köpa en sådan maskin. Fick ju julklappspengar av morfar, och vill köpa något ordentligt för dem. Så just nu lutar det åt en Bosch Tassimo t20. Kan ju vara gott att lyxa till det med en sådan kopp kaffe/choklad/the emellanåt. Men med den mängden kaffe jag dricker så vet jag ju redan nu att jag inte kan brygga sådant kaffe hela tiden... Så min vanliga hederliga kaffebryggare får allt finnas kvar här hemma med.
 
Men i dessa rea-tider verkar den vara slut näst intill överallt. Får uppta jakten imorgon efter jobbet.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0