1 Januari 2013

Då var man hemma efter en liten tripp till Nyköping. Vi var ett gäng härifrån som bilade upp, för att hälsa på hos Sofia och Björn över nyår. Blev en riktig mysig och lyckad nyårsafton i goda vänners sällskap. Precis som det ska vara. Hoppas ni med fick ett bra avslut på 2012 och en bra start på 2013.
 
Nu tänker jag vila och njuta av de sista lediga timmarna, innan det är dags att börja jobba imorgon igen. Men som det känns just nu, så ska det bli skönt att komma tillbaka till verkligheten och allt vad det innebär. Har haft en jobbig förkyldning och inte vågat träna den sista veckan. Och helt ärligt så har jag haft en lång svacka innan med. Så från och med nu så ska jag försöka köra två pass i veckan. Vet ju att jag mår så mycket bättre av det. Så på torsdag drar jag igång med första passet 2013.
 
Nyårsdukningen klar.
 
 
GOTT NYTT ÅR!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0