Tvätt och fikabesök.

Vilken dag. Redan innan lunch på jobbet var jag helt slut. Kändes som jag skulle somna, bara jag slöt ögonen. Men när klockan blev 15.30 och jag fick åka hem och sova en liten stund kom energin tillbaka. Den resulterade i att jag fick tvättat mina kläder och haft Malin på en kopp kaffe nu ikväll.
 
Annars har jag tagit det väldigt lugnt idag. Spenderat kvällen med att läsa en blogg från min volontärfadders tid på barnhemmet i Thailand. Riktigt spännande. Jag sträcktläste och inser lite mer hur mina dagar kommer se ut där nere. Spännande. Och känslig som jag är så grät jag nästan när jag läste om de sista dagarna där. Hur man verkligen inte vill lämna barnen då. Ja, det är tur jag har ett år på mig att bearbeta alla olika saker som kommer ske där.
 
Nu tänker jag ta hand om tvätten som fortfarande inte blivit upphängt på klädstället för att torka, sedan blir det sängen med en bok!
 
Go´natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0