Onsdag 6 februari

Sitter nersjunken i soffan och känner hur ögonen nästan går i kors. Detta beror på att vi idag har haft utbildning och suttit stilla i princip hela arbetsdagen. Som förskollärare kan jag ju säga att man aldrig sitter still en hel dag annars. Nej är man inte van att sitta still så blir man trött. Är ju samma tvärtom med såklart. Hade tillexempel någon som arbetar på kontor hela dagarna besökt mitt jobb, hade garanterat den människan också varit trött efteråt.
 
Men nu ska jag snart försöka orka mig iväg bort till friskis&svettis för ett gött jympapass. Känns motigt just nu, men vet ju hur gött det är att träna efter en sån här dag. Kämpa Jenny, Kämpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0