Läkarbesök!

Hemma efter en lååång dag. Först jobb 6-13. Fullt ös hela dagen. Precis som det ska vara på en förskola.

Därefter raka vägen till vårdcentralen för att träffa en läkare. Haft problem med foten ett tag. Eller närmare bestämt stortån. Att en stortå kan bidra med så mycket smärta. Trott att en så kallad hallux valgus varit det största problemet. Men nej, problemet har istället varit en stor inflamation i leden i tån, som jag haft sen i maj. Bra jobbat Jenny. Det hela slutade med att jag snällt fick lägga mig på britsen. Därefter plockades det fram en kortisonspruta som sattes rakt in i leden. Ja vad ska man säga. Jag håller mig till ett ord: SMÄRTA. Men värst var det/är det efteråt. Känns ju att man fått in något i tån om man säger så. Förhoppningsvis hjälper det i längden.

Därefter hann jag förbi och träffa Ludde en sväng innan jobbet kallade igen och det blev kvällsplanering.

Måste bara visa vart vi hittade Ludde förut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0