Måndag 19 november

I helgen var jag iväg till Göteborg. Åkte ner med Malin, Eveliina & Frida, för att besöka årets Ladies night. Finns tyvärr inga bilder från helgen,men vilken toppenhelg vi haft. Längtar redan till nästa år! Gör mycket att komma bort lite med, även om det bara gäller en natt! Och vilken show killarna bjöd på.
 
Men, nu är det måndag igen. Jag har redan hunnit göra veckans första arbetsdag. Slutade redan kl 14 så jag klagar inte. Har en rätt go vecka, om man jämför med nästa... Hade planer på att träna idag. Men när jag vaknade imorse var jag inte alls sugen på det. Kan bero på att klockan var 04.30 när jag gick upp, men det gick väldigt smidigt att avboka sig.
 
Ha en riktigt go måndagskväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0