Fredag 11e maj

Japp, imorgon är det dags igen, att ta sig igenom dessa 21 km. Känns verkligen inte som om det redan är ett år sedan jag gjorde det! Kan helt ärligt säga att jag är näst intill lika dåligt tränad denna gång. Men däremot har jag varit aktiv nästan hela året på friskis&svettis, så lite mer kondition än förra året kanske finns! Även om det är skillnad på löpning och jympa.

Tänker i alla fall starta med inställningen att ha kul, att komma runt, och inte ta ut mig för mycket. Har en taktik för mig själv, som förhoppningsvis gör att jag får en bättre tid än förra året! Tyvärr har jag en rygg som inte alls är på min sida. Den krånglar och värker lite emellanåt sådär. Men jag vet ju vad det beror på. Jag MÅSTE börja tänka på hur jag belastar kroppen när jag bär runt på barnen på jobbet. Men det brukar gå över efter att ha sovit en natt... Det kommer i vilket fall som helst inte stoppa mig imorgon.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0