tisdag 6e mars

Fick lite hastigt hoppa in och ta öppningen idag på jobbet, vilket resulterade i att jag slutade redan klockan 13. Det tackar man ju inte nej till, även om jag inte har gjort speciellt mycket sedan jag kom hem. Har en sån där trött dag. Tror aldrig jag kommer vänja mig riktigt vid att gå upp sisådär 04.40, haha! Men kör en likadan tur imorgon.

Hade planer på att åka och träna, men sedan kom jag på att jag ska träna imorgon istället, samt söndag. Kände att det får räcka. Kan vara skönt med en hemmadag, då jag ser i min kalender att veckorna bara flyger iväg med både det ena och det andra. En del saker är roligare än andra kan man väl säga. En del saker är mer spännande än andra. Har en spännande sak framför mig, som jag fick reda på idag... men det tänker jag ju inte skriva om här;)

Nu blir det kaffe och ett avsnitt av "One Tree Hill"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0