Torsdag 9e februari

Fredag imorgon, och den är väldigt välkommen. Ännu bättre är att jag går på helg klockan 13. Underbart. Ser redan fram emot powernapen efter jobbet, haha! Sedan jag kom hem från Thailand kan man nog säga att jag är konstant trött. Borde jag inte vara utvilad? Vet jag kände precis likadant sist gång. Ni vill inte veta hur tidigt jag ibland kan lägga mig om kvällarna! Nu är klockan nio och jag tänker börja förflytta mig till sängen och läsa lite. För tillfället läser jag "Snabba Cash". Inte alls min bokstil egentligen, men jag ger den en chans.

Godnatt mina vänner!

Jo just det, om man ska tro aftonbladet så är våren påväg. Om några veckor entrar den skåne och sedan borde den ju vandra sig uppåt i landet. Jag tror jag väljer att tro på aftonbladet, för jag vill ha vår. Jag vill kunna sitta ute på balkongen med en kopp kaffe i handen.

Påskafton 2011, en härlig vårdag


Postat av: Sofia

Åå vad härligt vårig du såg ut på den bilden. :) Jag längtar också efter sol och plusgrader! Ha en trevlig helg nu vännen! Puss på dig! <3

2012-02-10 @ 17:59:34
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0