Onsdag 29e februari

Inser att det börjar bli dags att börja träna inför Göteborgsvarvet. Än en gång skjuter jag det framför mig. Men kanske borde ta en löprunda nästa vecka? Sedan insåg jag att jag inte har några bra kläder... jo, löparbyxor finns, men löparjacka? Kan ju inte direkt ge mig ut i linne än. Var inne och kollade priser på löparjackor. Många ligge runt 600, så kul tycker jag ju inte det är att springa. Vart finner man billiga?

Kanske helt enkelt borde börja med att uppsöka löpbandet på Friskis&Svettis. Vet ju inte ens hur jag startar det... och kommer jag väl på det lär jag väl inte komma av utan att ramla av det. Får fundera lite kring detta.

Ja ja, runt ska jag i alla fall även detta år.

Postat av: Sofia

Haha, du får komma till Halmstad så ska jag lära dig hur man både startar och stänger av löpbandet. ;) Jag är faktiskt pepp på att börja jogga/springa lite, så det är synd att vi inte bor i samma stad så vi kunde sprungit ihop och peppat varandra. :) Puss på dig!

2012-03-01 @ 17:41:40
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du trycker på quickstart...

2012-03-03 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0