Onsdag 22e februari

Glädje är att läsa på Aftonbladet att våren verkligen är på väg. Jag är ingen vintermänniska, utan ser fram emot våren och allt som hör där till. Så nu hoppas jag Aftonbladet har rätt i detta. Kollar man 10dygnsprognosen så kan det bli ca 10grader varmt i nästa vecka. Ja tack! Glädje.

Mindre glädje är att stress-Jenny är påväg fram igen. Men jag börjar bli bra på att hantera stresskänslan... Faktiskt. Och jag vet även vad det beror på. Oron inför framtiden smyger sig på. Självklart handlar det om jobb... Vad gör jag efter den siste juli då mitt vikariat går ut?? Jag vet, det är flera månader kvar. Men som person vill jag veta hur framtiden ser ut, jag är sådan! En annan sak är att jag denna gång känner det är otroligt viktigt att få en fast tjänst! Långvikariat i all ära, men nu är jag värd en fast tjänst:)

Men men, allt löser sig väl alltid!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0