Måndag 6e februari

Diggi-diggi-diggi-ding-ding-ding
Här glider kingen in
Diggi-diggi-diggi-ding-ding-ding
Här glider kingen in
Diggi-diggi-diggi-ding-ding-ding
Här glider kingen in
Diggi-diggi-diggi-ding-ding-ding
Här glider kingen in

Var helt säker på att jag skulle få höra låten som är här ovanför idag på jobbet, av barnen. Sean Banan gjorde ju Succé (?) i melodifestivalen i lördags. Men nej, inget barn gick ens och nynna på den. Vet ni vad det värsta är? Att det är jag själv som nynnat på den dagen lång.

Nu är jag iallafall hemkommen från träningen. Jag kom iväg, som jag sa igår. Ska hoppa in i duschen, fixa lite kvällsmat och sedan kolla på svt.s nya serie: "30 grader i februari". Måste ju få drömma mig tillbaka till Thailand!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0