Lördag 4e februari

Nu har jag varit hemma i några dagar. Och helt ärligt så har jag mått sådär under dem dagarna. Min kropp går på Thailandstiden ännu, vilket jag vet jag hade ont av förra gången med. Det betyder alltså dels att jag vaknat innan fem på morgonen och varit klarvaken. Så jag har varit uppe tidigt varje dag. Men sedan när klockan närmar sig 18 på kvällarna så har jag velat sova för natten. Häromsistens somnade jag i soffan innan klockan 20. Imorse vaknade jag inte förrän klockan 6. Men på något sätt lyckades jag faktiskt somna om och sov ända till 10. Hoppas jag orkar vara vaken längre ikväll nu, så kanske det vänder. Igår gick jag och la mig strax efter 21 - härlig fredag;)

Nog med klagande.

Ni har väl inte missat att Melodifestivalen börjar ikväll??? :)

Postat av: Karin

Hej, kan du inte lägga ut några bilder från resan så man kan få drömma sig bort till paradiset en liten stund =)

2012-02-05 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0