Blogawards

Var inne och läste min systers blogg där jag såg att jag fått en såkallad Blogawards. Så jag tänkte att det kan väl vara kul! Såhär kommer min!

Jag fick min blogaward av Malin.

Varför började du blogga: Jag vet faktiskt inte hur det kom sig att jag började blogga. Det är ett tag sedan om man säger så. Detta är min tredje blogg, bara det säger ju en hel del. Började min blogg"karriär" här på blogg.se, därefter bytte jag till en annan bloggsida. Men ändrade mig och gjorde en ny blogg här. Så från oktober 2005 har jag bloggat. Min första blogg hittar ni på http://thejennyssen.blogg.se, därefter fanns min blogg på http://jennyssen.bloggspace.se. Och nu är det denna blogg, och här tänker jag stanna. Men varför jag började blogga från början, det vet jag faktiskt inte. Men jag ångrar det verkligen inte. Skönt att få skriva av sig ibland.

Vilka bloggar följer du: En hel del faktiskt. Kollade precis in min lista på Bloglovin. En sida där man kan hålla sig uppdaterad på sina favoritbloggar. Där hade jag 25st. En del så kallade storbloggare, och självklart mina vänners bloggar. Sedan kan jag inte säga att jag läser alla 25 bloggar lika mycket. Man har ju sina favoritbloggare om man säger så.

Vilken är din favoritfärg: Rosa.

Vilken är din favoritfilm:
Oj.. kan inte säga att jag kollar speciellt mycket på film faktiskt. Håller mig absolut inte speciellt uppdaterad på de nyaste filmerna. Men jag bara älskar "The Holiday". En riktigt må-bra-film.

Vilket land/ länder vill du besöka och varför?
Av de länder jag inte besökt än så står USA rätt högt upp på den listan. Ser fram emot att shoppa loss där. Vill även till England (London då). Om jag får välja ett land jag vill åka till som jag redan varit i, så är det absolut Thailand. Och dit kommer jag åka om 51 dagar;)

Länka till den du fått awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna. Skicka till ytterligare några bloggar.

Skickar vidare till Malin, Sofia, & Emelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0