Onsdag 29e juni

Vilken underbart härlig dag jag haft!!! Varit ute precis hela dagen i det underbara sommarvädret. När jag slutade jobbet tog jag bilen raka vägen ner till Edet. Där mötte jag sedan upp Louise för en fika på cafét. Var verkligen inte igår jag träffade henne. Därefter åkte jag hem till Trollhättan. Mötte upp Petra och tog en promenad runt Spikön. Sedan gjorde även Rita oss sällskap och vi slog oss ner på Mejeriet.

Avslutade kvällen med att slå mig ner på min balkong nu i några minuter när jag kom hem. Men nu tänker jag nog vara inne resten av kvällen. Tänkte inte bli allt för sen i säng ikväll. Har en känsloladdad dag framför mig imorgon. Mormors begravning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0