Torsdag 21e juli

Idag har jag gjort något som inte inträffar allt för ofta hemma hos mig. Jag har bakat. Började med en sockerkaka med en vaniljfyllning. Denna gjordes för att den ska med i helgen (mer om det senare). Sedan var jag så inne i bakningen att jag slängde ihop lite kladdmuffins med. De blev lyckade må jag säga! Kanske får se till att baka lite oftare.

I helgen ska jag nämligen iväg till Sandras stuga med lite tjejer. Ska bli jättemysigt att komma bort lite och bara njuta av lugnet. Malin håller ställningarna hemma i min lägenhet med katterna. Bra bra! Så jag åker imorgon och kommer hem någon gång på söndag, så bloggningen uteblir helt i helgen. Får gottgöra med lite bilder från helgen när jag är hemma igen!

Ha en underbar helg allesammans. Det ska jag ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0