Onsdag 13e juli

Vilken tur vi hade med värdet igår på Liseberg! Kunde varit liiite mindre folk bara så hade jag varit supernöjd! Men det var i vilket fall som helst en bra dag. Jag & Malin funderar på om de höjt hastigheten på saker och ting, som till exempel Lisebergsbanan? Kan vara så... eller så är det bara vi som tycker det är läskigare. Tippar på det sista alternativet! I Balder trodde jag nästan ett tag att jag skulle dö, haha! fyfan!



I slutet av kvällen ägnade vi oss åt att spela på hjulen. Jag som brukar vinna, vann ingenting igår :(

Malin gör ett tappert försök att fiska upp ett litet gosedjur.


Ben & Jerry-glass är aldrig fel!

Nu däremot ska jag bege mig ut på altanen med en kopp kaffe. Tänkte sola lite.

Postat av: Mallan

Inte Tom&Jerry då?

2011-07-13 @ 16:58:26
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0