Lördag 1.e Januari

Redan igår lovade jag mig själv att ha en nyårsdag som innebar att ligga på soffan hela dagen. Jag trodde nog jag skulle vara segare än jag är. Jag vaknade imorse och var relativt pigg! Så jag kan väl säga att jag inte alls har legat på soffan hela dagen. Men tänker göra det resten av kvällen nu!

Hade en supertrevlig nyårsafton igår. God 3-rätters middag, musicquiz och trevligt sällskap. Tyvärr var jag inte allt för aktiv med kameran... så blir snålt med kort. Däremot håller jag på att avsluta årsresumén nu, så den kommer allt ut på bloggen idag.

Funderar även på att promenera bort till affären för att köpa något gott till kvällen, typ chips och dip. Känns som det borde inhandlas inför kvällen. Är riktigt gottesugen. Men samtidigt känns det väldigt långt till affären just nu, hehe.

Ha en fortsatt trevlig nyårsdag idag, och hoppas ni mår lika bra som jag gjort idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0