Armband som betyder mycket för mig!

Sådär, min 25årsdag börjar lida mot sitt slut. Några timmar har jag kvar, och de ska spenderas framför en Wallander-film som går på tv tänkte jag. Det har varit en härlig dag. Har nästan precis kommit hem från edet där jag blivit firad av släkten. Många fina presenter, god smörgåstårta & tårta.

En present som betyder väldigt mycket för mig kom från min farmor. Ett guldarmband. Men inte vilket guldarmband som helst... Nä, det armbandet fick farmor från min farfar, den dagen hon fyllde 25. Och nu fick jag det från farmor, när jag blev 25. Det betydde så mycket. Och jag kommer bära det med stolthet. Oh, farfar, vad jag saknar och älskar dig.



Typ sånt här armband... fast mycket smalare och tunnare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0