Söndag 18e december

Vad trött jag blir på mig själv! På torsdag ska jag ha hem lite vänner på glöggmys, vilket jag verkligen ser fram emot. Tänkte bjuda på lite olika glögger, bland annat Dufvenskrooks glögg med smak av Chili/choklad, som är supergod.

Så lite tidigare idag så åkte jag ut till Maxi för att köpa denna flaska. Har inte hittat den innan nämligen, men fick tips av Malin att den skulle finnas där. Antagligen var jag så fokuserad på att hitta just detta märke, så att när jag väl gjorde det tog jag flaskerna (fick ju köpa ett par, så jag kunde bjuda syskonen med, när de kommer på fredag) och gick till kassan. Vad tror ni jag märker nu när jag kommer hem? Att jag fått med mig "Dufvenkrooks orginal" hem. Suck. Blir en ny tur till Maxi på tisdag gissar jag på!

Gör om, gör rätt!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0