Parkeringsproblem

Ibland får man inse vissa saker. Idag fick jag inse att jag inte alltid är så bra på att köra bil. Tanken var att föflytta min bil från min gamla parkering, till den nya. För att göra hela historian kort så slutade det hela med att jag behåller min gamla! Jag kan ju inte hjälpa att den nya parkeringen är alldeles för liten för att jag ska klara av att parkera där. Som tur var så var inte min gamla parkering uthyrd redan. Så imorgon är det tyvärr jag som får ringa och säga upp min nya! Jag är i vilket fall lättad över att ingen bil kom till skada idag, även om det var nära där ett tag!

Postat av: Malin

Du är ALDRIG bra på att köra bil

2010-09-14 @ 09:43:02
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0