Måndag 11:e oktober

Varit dåligt bloggande, jag vet. Har haft en toppenhelg i alla fall. Var ju Ladies Night nere i Göteborg som gällde. Helt underbar kväll med ett gäng underbara tjejer, och ett gäng läckra killar på scenen. Kan inte bli så mycket bättre.

Sofia, Sandra & Jag hittade fina solbrilor.

Efter showen åkte några hem till respektive städer, andra gick vidare, och någon gick till hotellet för att sova (Ja jag börjar väl bli gammal, haha). Stensomnade så fort jag la huvudet på kudden och fått Johanna att inse att strepsils inte hjälper mot trötthet eller så, haha.

Dagen efter (igår alltså) var man långt ifrån pigg. Jag som lade mig tidigt borde ju varit någorlunda pigg, men nej! Så när vi anlände med tåget till trollhättan runt 13.00 tog jag vägen om en thairestaurang och köpte med mig thaimat. Sedan kan man väl säga att jag låg i soffan från 14.00 och fram till att jag hoppade i sängen runt 21.30. Givande söndag, njaaa! Idag borde jag ju varit utvilad, men nej. Dels började jag jobba 6.15 och dels har jag varit igång hela dagen. Hälsat på Sandra, tvättat, plockat i sovrummet med mera. Så nu skulle jag kunna sova. Ska faktiskt snart göra det.

Idag kommer det inte någon låt som spelas på min spotify, utan istället bjuder jag på helgens låt. På Ladies Night åkte Eveliina upp på scenen och fick delta i en sångtävling. I pubilken satt "bara" 9000 tjejer. Och tävlingen gick ut på att man ska sjunga en låt så fort man får mikrofonen framför sig, utan att tveka, och du får inte sjunga en låt som du eller någon annan redan sjungit. Rätt som det är så klämmer Eveliina igång med denna, vilket jubel det blev, haha.

Bara för att jag ville hitta ett filmklipp med den låten för att visa er så gör jag såklart inte det. Men sök på:

Bransdsta City Släckers - Här är jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0