Torsdag 4.e november

Denna dagen började bra. Gick upp strax efter 8.00 för att göra mig redo inför en frukost på stan. Mötte upp Sandra & lille Wille utanför esspresohouse där vi sedan avnjöt en härlig frukost. Sedan tog jag mig en sväng in på Åhlens och kom hem med tre fina ljuslyktor som nu är placerade på tv-bänken. Passade även på att hämta ut ett paket som legat och väntat på mig ett tag. Det innehöll boken "Elsas värld".

Hmm, är sådär stolt över mig själv just nu. Insåg ju att det snart var dags att beställa en ny almanacka. Köper alltid min ifrån www.personligalmanacka.se. Allt gick enligt planen. Valde fotografier som skulle pryda utsidan. Designade insidan och klickade hem den och betalade direkt. Allt bra så långt, tills jag inser efteråt att jag skrivit fel adress. Skulle skriva gatunumret 9a, men på något sätt blev det 91. Ja ja, mailade nu och hoppas det går att fixa.

Nu ska jag fortsätta med min städning och tvättning. Senare kommer mamma hit på en kopp kaffe, och sedan drar vi oss till friskis&svettis för ett pass.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0