Tisdag 9.e november

Brrr, riktigt ruskigt väder ute. Snön yr ner och jag är glad att jag kom hem hel från jobbet. Vissa delar av vägen var helt okej medans andra delar var kaos. Fy! Skönt att jag har helt nya vinterdäck på min bil. Flera bilar som precis hade kört av vägen såg man med. Och en bil som bara kanade baklänges ner för en backe. Hmm, men enligt SMHI ska det inte snöa imorgon och jag hoppas de hinner fixa vägarna lite bättre. Hoppas kan man ju alltid.


Funderar på att sätta på lite go musik och ta hand om diskberget i köket. Lika bra att göra det innan det växer sig ännu större. Men först ska jag äta en clementin. MMM, äntligen är clementin-säsongen här. Det är väl det enda positiva med denna årstid. Varje vinter tänker jag samma sak: "Nu skulle man bo i ett varmare land och bara njuta"... men nej. Nu bor jag i sverige. Suck. Enda gången vintern är riktigt härlig är när man åker till fjällen! Då vill man ju verkligen ha mycket snö. Åker förresten dit om några veckor, närmare bestämt 15-19 december!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0