Söndag 9:e maj

Sista dagen på helgen idag då, men vad gör det, det är ju faktiskt kortvecka på ingång. Skulle egentligen jobbat fredag med, men tog semester då, så nu jobbar jag bara måndag-onsdga. Skönt.

Igår kväll var jag & Malin nere i Edet, där det bjöds på grillat, mumsigt! Första grillningen i edet för min del i år. Och jag måste säga det att mamma & pappas grillning är svårslagen! Jag & Malin hade hoppats på att få träffat Jimmys Italienare som han har hemma nu. Han är med i ett sånt där utbyte mellan skolorna. Så nu har han en tjej från italien hemma i en vecka, tror hon åker tillbaka hem på onsdag. Och i oktober åker Jimmy hem till henne i Toscana. Jag hade då inte tackat nej till en vecka i Toscana kan jag säga. I vilket fall, så var de inte hemma igår kväll, så jag hoppas på att hinna träffa henne innan hon åker hem.

Nu ska jag dra igång med städningen i hallen. och då inkluderas alla garderober och sådant med. Blev lyckat resultat med badrummet igår, så hoppas på lika lyckat resultat med hallen. Funderar bara på vart jag ska lasta av allt innan det är dags att sätta tillbaka det i hallen. Blir väl kläder i hela tv-/sovrummet nu då;) Hmm, det lär ta sin tid, tror det får bli en pizza idag faktiskt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0