Mina älskade hjärtan

Här satt jag, i lugn och ro, hemma en fredagskväll och surfade runt bland lite olika bloggar. Hamnade inne på en blogg där hon länkat till en film. Kan säga redan nu att jag inte kommer lägga upp den här, räcker att jag grinat som f*n. I filmen är det en katt som dött. Och kattkompisen står och "trampar" på sin kattkompis. Ni vet, som de gör när de ska bädda ner sig gott. Eller som de kan göra ibland på väldigt mjuka ytor. Man såg verkligen hur katten ville få liv i sin kattkompis. Såååå hemskt:( Mina tårar bara rann och rann och rann. En sak är säker... jag kommer aldrig dela på Alva & Alvina frivilligt.

Alva & Alvina är min lilla familj:) Förstår inte hur snabbt tiden går ibland bara. I sommar fyller Alva 3 år och lilla Alvina blir 2 år. I början trodde jag aldrig att det skulle fungera mellan dem, haha. De kom inte alls överens. Men nu lever de ihop 24 timmar om dygnet och de är mina små hjärtan. Vissa dagar lämnar de inte varandra alls, utan är tillsammans hela tiden. Kärlek!

Gosekatterna



Längesedan. Alvina vill nog leka mer än Alva;)

Nu tänker jag kolla på en komedie och glömma den där hemska filmen jag precis sett på den där bloggen. Gör ont i mig när jag tänker på den. Usch & fy.... ska även busa lite med mina egna små katter!


Postat av: Malin

eftersom jag är sjuk borde du göra ett inlägg om SIvert och bosse för att jag ska må lite bättre.

2010-05-14 @ 23:55:15
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0