Måndag 22:e mars

Usch vad måndagar kan vara sega att komma igång på. När klockan ringde imors kändes det som det var mitt i natten. I själva verket var klockan 05.45. Så det var bara att hoppa upp ur sängen. Eller okej, jag snozzade en halvtimma och hoppade upp ur sängen när jag endast hade 15 minuter på mig att göra mig klar för att åka och jobba. Tur att kläderna redan låg framme och att jag äter frukost på jobbet. En borste genom håret och lite mascara kan göra underverk kan jag lova;) Men när jag väl kom till jobbet vaknade man till liv lite mer. Men visst märks det att det är måndag. Barnen har varit hemma en hel helg och har så mycket energi de behöver springa av sig och massa skrik som de behöver skrika ut. Behöver jag nämna att jag har huvudvärk idag? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0