Torsdag 1.e juli

Jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen. Det är redan juli. Och innan vi vet ordet av det så är det höst;) Okej, nu går jag väl lite händelserna i förväg, men det känns nästan så. Dagarna bara springer iväg. Känns som det var måndag igår. Idag är det torsdag. Hej och hå! Jobbat långdag idag. Först i barngrupp mellan 8-16 och sedan möte med arbetskamraterna. Det var schemat inför hösten som stod på agendan. Och jag är supernöjd med nya schemat. Nu kommer det vara rullande schema ALLA dagar i veckan under en 5veckorsperiod. Det schemat jag går på nu är i själva verket inte alls bra!

Nu ska jag se till att varva ner lite här hemma innan jag ska sova. När jag slutar jobbet kl 14 imorgon åker jag raka vägen ner till Lilla Edet och hämtar upp Jimmy. Han får följa med mig en tur till Ikea! Tänkte kolla lite inspiration till nya boendet!

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0