Vinterkörning

Ännu en dag till ända, typ i alla fall:P Har inte planer på att göra så mycket nyttigt resten av kvällen ändå så. Promenerade bort till lagret förut, för att hämta min lilla bil som stått där sedan innan julafton. Så det var ett tag sedan jag körde bil faktiskt, vilket inte gör mig något då jag AVSKYR att köra i vinterväglag. Malin säger att jag är som en pensionär bakom ratten ibland, vet inte vad hon menar med det :P Men idag fanns ingen återvändo, hade klipptid nere i Lilla Edet strax efter fyra... Så det var bara att sätta sig bakom ratten och brumma på. Och jag måste säga att jag var impad av min insatts, haha! Men imorgon ska vi till Uddevalla för att vaccinera oss inför Thailand och då får återigen Malin sitta bakom ratten ;)

Examen om 4 dagar, Thailand om 8 dagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0